Ubi's log
martedì 20 luglio 2010
About poesie per vogon...
I am not a developer and I think I never will be...
This is my experience of compiling puredata o snatch.
I hope that help...
Nessun commento:
Posta un commento
Post più vecchio
Home page
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Nessun commento:
Posta un commento